Etykiety

środa, 11 marca 2015

Własnie wczoraj dostałam do testowania przekąski Knorr z Ambasady Trendów . Zjadłam już 3 kubeczki i jestem pod wrażeniem .Zupki pyszne aczkolwiek ich cena nieco przekracza przecietną kieszeń .Skad wiem ? Bo w moim Polomarkecie się dziś pojawiły po 1,99 za sztuke .Jak na kubeczek nawet w wykonaniu Knorra który gorące kubki ma tańsze, troche nie halo .Pełna


  •  recenzja będzie za kilka dni , jak zjem wszystkie :) A mam 20 szt do wyboru
    Recenzja trochę później ale powiem że zupki na kubek są w sam raz ,delkatne , gęste i mocno smakowe . No cóz jednak cena nie na kazdą kieszeń bo w chwili obecnej widziałam je po 2,50 .A szkoda , zamiast chińskich zupek lub gorących kubków z przyjemnością wypiłabym taka np dyniową czy tajską lekko pikantną ;(

1 komentarz: