Etykiety

wtorek, 6 stycznia 2015

Trzej królowie , aspołeczne dzieci i faworki

Czesc i dupa blada , nie pokażę wam fotek z tegorocznego orszaku Trzech króli bo moje kochane siostrzenice wypieły sie na zabawe z Majka Jeżowską i darmowe cukierki , Jedna ogladała Toy Story a druga siedziała z nosem w tel na fb , To ja tez sie na nie wypiełam i poszłam pokimac , Jak wstałam to przyszło mi do postrzelonej głowy że zamiast odoczywac może zrobie faworki . Sama sobie narobiłam roboty zamiast wywalic dupsko na kanape i  jakis film zaliczyc to skakałam po kuchni i tłukłam ciasto . A ta zaraza i tak wyszły mało chrupiące .W miedzyczasie wymyśliłam kokosanki coby sie białka nie zmarnowały ale szybkie były nie zdązyłam im fotek pstryknąc .A paradę i tak widziałam z kamery online , co prawda co rok to samo , tylko artyści występujący na zakończenie się zmieniają  A tu macie kawałek moich faworków .

1 komentarz:

  1. OJ JOLCIA JOLCIA KUSISZ TYMI FAWORKAMI...NA DRUGI RAZ TO ODPOCZYWAJ A NIE STALE COŚ ROBISZ W TEJ KUCHNI.;-) POZDRAWIAM CIĘ BARDZO SERDECZNIE! :-)

    OdpowiedzUsuń